måndag 12 oktober 2009

Förra veckan, helgen och idag

Måste säga att spelningen förra helgen gick super bra! Är gött nöjd.

Inget spec hände måndag - onsdag men på trosdagen for jag hem till mammsen för att äta gosig mat med familjen samt mormor, morfar och min morbror som vi skulle säga hejdå till. Efter som han drog nu igår (söndag) till thailand, till min kusin, hans barn. Ja inte visste ni kanske att jag har en thai kusin på snart 2 år?. Hihi, men det har jag allt.
Maten och allt var bara bra och trevligt hemma hos mamma så jag var nöjd. På fredagen åkte jag med mammas man till skolan. Kom vid 07.10 så jag la mej på estetsoffan med filten jag har i mitt skåp och sov en stund.

Fredagen gick hyffsat snabbt när man var i skolan, efter stack jag med Elin och Frida in till stan. Mötte Felicia och drog till netto. Inhandlande en massa chips och dricka. Sedan kilade vi hem till Feclicia, vi stack och mötte Kerstin som kom lite senare med bussen. Vi åt god mat och hade filmkväll. Super mysigt. Var länge sedan man verkligen hade en filmkväll med de bästa. Om vi ens har haft det på den nivån är frågan?, tror inte det. Kvällen gick och jag somnade till i felicias säng. Väckte Elin och vinkade hejdå till dom andra, kilade hem med Elin hem till Elin i mörkret.

Lördag morgonen vaknades det brevid Elin av Elins mammas röst som sa; Elin det är dags att vakna. Putte på Elin och vi började göra oss i ordning, åt smörgås och vid 07.20 drog vi med till ullared. Fick handlat 1 myspys tröja. En randig tröja, 2 skärp, en ozzy t-shirt till pappson, 10-pack strumpor, 2 par trosor, 2 burkar med pads (som man tar bort smink med), tugummi, godis, handkräm för 658kr, helt okej! Göra bra!
Min mysiga tröja från ullared :)
Jag och Elin drog sedan in till stan, mötte upp Frida och Felicia på cafè java. Pluggade en stund. Felicia stack jag vi drog hem till Frida. Åt mat och mös. Sedan kom Alice, Olivia, Felicia och Kerstin. Vi bara umgicks. Jag stack hem och var hemma vid 23.00-tiden. Mös lite på balkongen och la mej nästan på direkten.
Mys på balkongen, nya randiga tröjan med :)
Igår så jobbade jag. Och jobbet ska inte säljas så jag ska jobba kvar, sjunga och spela under julborden i år igen. Superb! Efter jobbet stack jag in till stan och träffade Milen, Frida och Felicia på cafè vanilj. Super mysigt att träffa Milen!

Idag är idag. Imon blir det att dra hem till Milen efter skolan, jamma och mysa. På onsdag ska tydligen fars nya flamma komma hit. Fråga mej inte hur det gick till, för jag vet inte så mycket själv. Tror inte pappa vet eller fattar riktigt heller. Men i alla fall, ska bli kul. Tordag ska jag träffa jimmy och helgen är FF hos mej tydligen ;)

Hejs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...