onsdag 14 oktober 2009

Trött och vresig...

Usch är grinig som bara den, ledsen och baar fy usch.
Undrar om man måste ändra på sej för att passa in, för att folk ska tycka om en.
Inte för att det är någon slags plan, men jag blir så trött. vad är det som man gör så fel? Men åh, jag är så trött på allt nu. Kan inte folk berätta vad som tycker och tänker. Bara säga som det är?.

Inte vet jag riktigt på vad jag syftar på, fast igenligen vet jag.
Jag borde sova, sova länge. För länge, så man känner sej utvilad.

Åh vad jag stör mej på små komentarer. Du ser ut som dittan och dattan. Bla bla bla.
Usch, vafan om jag bara kunde göra om mej på en dag så skulle jag göra det. Jag trivs ju inte. Nej för det gör jag ju faktiskt inte.
För trött.
hejdå

1 kommentar:

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...