måndag 14 februari 2011

London, Camden, Shopping

Vaknade av att Feicia ringde, fast jag skulle precis då gå upp ändå. Alarmet skulle ringa och det skulle vara dags att tvätta.
Hade världens hemskaste dröm inatt, Frida dog. Jösses jag grät floder och jag känner mej fortfarande i obalans efter det, fan vad man kan drömma hemska saker. Tur nog kommer nog Frida hem till mej sedan, så skall jag aldrig släppa henne. Haha, nej mej fy attans, ingen kul dröm.

Felicia skulle göra sej iordning och sedan bege sej hit till mej. Jag har vart nere två vändor och tvättar fortfarande, fram till 15.00 som sagt.

Tänkte ifall det vore lite kul att se vad om inhandlades i London...
Eller i Camden om jag skall vara uppriktig. Älska Camden!


CAMDEN!

Saknar London!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...