söndag 13 februari 2011

Sköna dagar

Många dagar har susat förbi.
Och nu är det lov, eller ja.. Imorgon börjar lovet.
I Fredags åkte jag, Frida och Elin med Felicia hem, vi åt mat och kollade på film, en riktigt fin fredagkväll! I lördags kilade vi in till stan och jag vidare till Hanna som hade en man hemma, haha. I alla fall så tjötade vi och åt mat och lite senare kom Felicia. Det blev vattenpipa och massa prat.

Idag har jag städat, städat som en galning. Nästan så att man tar sej för pannan och undrar om man har feber eller om det är allvarligare än det, men nej så är det inte. Idag har det helt enkelt vart en såndär dag. Då jag har städat, Haha! Har precis vart inne och badat, med olja i vattnet, ansiktsmask och hårinpackning. Fleet foxes spelades inne i badrummet och både levande ljus samt rökelsen var igång.

Känner mej löjligt ren nu. Sitter med handduken på huvudet och i morgonrocken som för övrigt kommer bli min kvälls outfit!

Imorgon skall jag nog fortsätta att städa, fast då mitt rum. Usch, men det är ett måste! Jävlar vad jag kan stöka ner. Har tvättid mellan 11.00-15.00 imorgon. På kvällen blir det top model och förmodligen kommer kära vänner hit en sväng :)

På tisdag då åker jag och Rebecka till Stockholm, hon till sin mor och jag till C. Mysigt värre, fast jag och Rebecka kanske träffas en sväng där uppe som sist. Vem vet?! När jag kommer tillbaka är inte bestämt, till helgen eller på måndagen..

Hur som helst, det är lov.
Lycka, livet och ledighet!

1 kommentar:

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...