onsdag 16 februari 2011

Tidsfördriv

Promenad i en timme, ensam i det kalla var skönt. Uppfriskande och tankspridd promenad helt enkelt.
Förvirring och tankar gör mej spratt och jag vet inte vad jag skall ta vägen ibland, Men nu känns det kanske lite bättre, för ett tag, förhoppningsvis ett bra tag. Men inget som jag vet.

Gick vid vattnet och såg frusna båtar och gick under flera broar, så är det här jag befinner mej, Stora Essingen hänger ihop med broar. Skall nog ta och kolla igenom en bok jag lånade av skolan, om Gemu som jag tyvärr har IG i, detta måste ändras. Kanske förstår jag något och sitter med den en stund, men det får vi se.

C slutar vid 01.00 inatt så jag har sjukt mycket tid att fördriva och antagligen åker jag hem i helgen hur som helst eftersom C skall till Köpenhamn på Söndag.
Well well, Gemu-boken nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...