fredag 18 februari 2011

En fredagskväll i all ensamhet

Fy fan för vädret här, det är så jävla kallt. Hoppas på att Göteborg har tagit sej i kragen så att jag slipper frysa när jag kommer hem, Fast det lär vara en dröm, för inte är det väl allt för varmt där hemma ändå? När kommer den efterlängtade våren? Du är välkommen, kom, KOM!

Sova kanske inte är så bra att göra kom jag på, då kommer jag ligga uppe hela natten. Så sova får bli när det blir, vara vaken så länge jag kan helt enkelt.
Har diskat och äter zoo godis, har även choklad som kommer öppnas lite senare. fint!
Rebecka och jag hittade en super fin klänning på myrorna igår, jag köpte den inte. var och kollade på den idag igen men bestämde mej igen för att inte köpa den. Kanske är det bra med, lever inte med allt för mycket pengar om man säger så, och om jag skulle köpt den så skulle jag behöva lägga upp den samt fixa ett hål som jag såg idag,

I min ensamhet sittern jag här och är sugen på öl, det är ju ändå fredag, En ensam fredagskväll. Fy tusan!

Såg September uppträda inne i Åhlens idag, kikade in och hörde hennes stämma. Hon är faktiskt rätt duktig, unik. C var förövrigt rolig inatt. Vaknade och såg han ligga och peka på sin skjorta. Jag undrade såklart vad han höll på med och frågade om han var medveten om vad han gjorde, lite mumel kom ur C´s mun och jag skrattade som bara den. C somnade och jag somnade om. Berättade för honom imorse och vi skrattade tillsammans, självklart hade han ingen aning om att detta hade hänt. Haha!

C slutar efter midnatt, en timme efter midnatt till och med, Sedan kommer han väl hem och kryper ner under täcket samma som han gjorde iförrigår, svin kall! Men han förtjärnar lite värme, han som nu är sjuk.

Blablabla, vad jag skriver en massa strunt,
Gott med zoo är det i alla fall.
Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...