söndag 5 december 2010

I hold my breath

Helgens jobb har gått bra, jag känner mej kanske inte lika bra.
Min kropp är den tröttaste jag vet och jag kan inte sova på nätterna, tröttsamt! Imorgon kommer det nog inte bli någon skola för min del, fast jag måste gå. Skall försöka, om jag nu kan sova inatt.

Inhandlat en mysig kofta, ett par skor och en klänning i veckan, nöjd som bara den. 670 rixdaler, men visst var det värt det.

På tisdag skall jag göra ett prov och en bokrecension på buffertdagen. Eventuellt träffa Maj för en fika?, på Onsdag skall jag till Alingsås. Kanske träffa Simon?, träffa bror i alla fall och sedan skall jag möta upp Amanda och Amanda för att gå på julkonsert. Lisa min lisa skall vara med. Sista julkonserten, sista skol julkonserten, första och sista julkonserten som jag ser när Lisa är med.

Det är fan inte långt kvar nu,
inte alls.
Så lite tid kvar
och
så underbart.

Alla helger fram till jul nu jobbar jag, sedan har jag själv min sista julkonsert den 16 December, och om någon läser tycker jag definitivt att ni skall komma! Tillbaka till det hela. Den 22 December slutar jag skolan, sedan är det jul och efter det nyår. Vad händer på nyår föresten?... Efter nyår skall jag till London, 7-12 Januari. Skall tillbaka till skolan dagen efter, eftersom jag missar tre dagar. Men vad gör det, inget alls om man frågar mej. Ska bli så jävla kul. Sen är det sportlov och påsklov och efter det, den sista maj, Då. Då tar jag studenten. Jösses!

Måste ligga i nu, kämpa som en gris. Det är värt det, så länge jag klarar av det. Så länge jag får ett godkänt. Måste kämpa.
Hoppas bara att min kropp skall orka med all stress. Tror att jag måste gå till vårdcentralen snart och kolla upp saker och ting när det gäller min kropp. Den beter sig gärna som den vill..
Aja, i alla fall. Inte långt kvar tills vadå? Till skolan slutar iallafall, sedan får vi se vad som händer och sker!


(Nya koftan och jag)

3 kommentarer:

  1. va?! jag ska till London den 5-9!! Då måste vi ju faktiskt ta å ses tycker jag! :D

    SvaraRadera
  2. oj, färgat håret?? jättejättefint och jättejättefin tröja!

    SvaraRadera
  3. Jaha! Åh vad roligt! Jag åker med Stephanie, Tove, Maja och vår vän Madeleine. Vi har faktiskt inte bokat boende än haha. Förra hösten bodde vi på ett hostel som hette Generator hostels, men är lite sugen på att prova nåt nytt. Har du några tips?

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...