måndag 6 december 2010

Ett skratt förlänger livet?

Har kollat top modell med Felicia. Kollar nu på kvinnors hemliga liv, snuskigt värre idag. Höhö!

Skrattar så jag gråter, Felicia är sjuk i huvudet. Men ack så fin! Sminket har nästan runnit bort och jag har legat på golvet och as garvat, inte okej.

Idag blev det knopp på huvudet och kilade in till stan, café berlin. Skulle vänta på Hanna, men där satt Frida och Felicia så fint. Toppen. Fikade och sedan kom Hanna. Frida drog hem och vi åkte med Hanna bort mot nordstan, Hanna åkte hem. Felicia och jag kilade in på H&M och köpte strumpbyxor tillsammans. Fick köpt strumpor och en body. Inne på lindex köpte jag trosor så nu är jag nöjd!

Felicia är den bästa som sagt, och imorgon skall jag göra två prov. Hoppas på det bästa. Sedan blir det eventuellt en fin fika med Maj :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...