fredag 23 juli 2010

Klippa mej? Packning och tattiluring?

Jobbat idag, allt gick lungt och ca: 150kr i dricks, om inget har blivit galet med kassan då.
Nu hemma. Gick nyss till coop med syster och lillebror. Letade efter någon smart liten stol till emmaboda, men fann ingen så syster ska kolla imorgon.
Hittade dock glassbåtar och kex som hela familjen och jag nu har ätit. Hittade även mysa kuddar som man ska sitta på, dynor till balkongen.
Tummen upp för det.
Nu kan man sitta mjukt och skönt där ute.

I tvättstugen är tvättmaskinen är i full gång för vår del.
Men nu måste jag börja packa, men oj vad jag inte orkar.
Som alltid gick det sådär igår.
Men nu, nu blir det av.


Och jag tror, jag TROR det blir page och lugg efter emmaboda. Även en ny tattiluring, jag är sugen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...