torsdag 22 juli 2010

Jobb och sommarlov?

Jobbade idag.
Börjar bli trött på det, nu vill jag ha ett sommarlov.
mitt.
sista.
sommarlov.

Det låter galet.
Måste fixa ihop lite saker snart. Nu.
Imorgon och på lördag blir det till att jobba, och på lördag kväll åker jag hem med pick och pack till Hanna. Söndag morgon beger vi oss till Danmark.
Vi ska spela på farliga banditer, shoppa?, sola?, gå ut och dansa samt köpa en massa gosig dricka.
Gadda upp för Emmaboda, såklart.
Måndag kväll kommer vi hem, så enbart en natt och två hela dagar. Men det blir alldeles topppen. Tidag morgon tar vi, ja nästan alla. Kanske inte alla men väldigt många tåget ner mot emmaboda, sedan blir det festival för hela slanten.

Ack så fint det ska bli.
För övligt, lugg och page.
Kanske, kanske inte.
Nu är jag sådär sugen igen, sådär farligt sugen. Men i så fall blir det i Augusti. I alla fall så blir det lugg, så det så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...