fredag 23 juli 2010

Fåglarna små

Allt går sakta men säkert. Har klämt i mej extremt god smörgås som min far gjorde, mumma. För övligt så fann jag två små fågar inuti en lycktstolpe utanför jobbet, vår lycktstolpe. Egentligen ska det vara en plåt sak över, men den är borttagen och dom två små stackarna hade flygit och hamnat fel.
Vi fick slänga ner en gren för ett försök till en räddning.
I morse hade fåglarna små flygit iväg, phuu säger jag bara.
Gårdagens och dagens gärning antar jag.

Bönis snackar med mej på fb chatten. Hon är söt och jag tok saknar henne.
Det känns som om jag inte har hunnit se mina vänner så mycket som jag vill se dom, inte hunnit med alla tokheter som ska hända på ett sommarlov...
...
Men snart så?!
Yehoo..
En liten stund till på datan, okej? Det är ju Bönan vi snackar om. Sedan, PACKA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...