tisdag 3 maj 2011

Du får passa dej som satan ;)

Träffade Rebecka igår, satt vid bryggan och åkte sedan till Coop. Köpte Veronica Maggio´s platta, fuckuspotify! Köpte även glass, bananer och daim. Mums! Kollade på BB och Rebecka sov över, sover alltid fint med henne.
Tycker det är extra kul att vi typ pratar med varandra i sömnen och skrattar åt varandra. Det är en fin natt!

Rebecka kilade nyss och jag sitter med svenska b nationella fanskapet. Dör!
Men ska skriva ihop det nu, ta på mej och åka till skolan. Detta ska bli avklarat idag. Sedan blir det hem igen och ska fota Rebecka.

Imorgon träffar jag mor och kollar tyg till min studentklänning samt köper nog skor och någon väska. Wiihoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...