tisdag 24 maj 2011

Bla bla bla..

Ehm. Två arbeten kvar, halt klara är dom med. Men usch vad jag inte orkar sätta mej ner och göra dom, hur dum får man vara?! Jag måste göra dom med, usch vad tråkigt!

Sitter och väntar på post från min kära syster. Ett paket till och med, jösses. Spännande! Förhoppningsvis kan jag hämta ut det imorgon eller nått.

Imorgon skall jag även springa efter en väska till bal och student, kanske något armband och eventuellt en student festklänning. Jösses vad man ska ha och ha.
Snart är det dags ju! Wooho!

Big brother är lika bra som alltid, jag har vart ledig idag och fixat. Flyttat upp tre bil lass med pappa idag igen och på lördag flyttar vi iväg, 50m eller vad det nu är.
Känns skönt att börja om på 0. Känns dock lite lustigt att flytta när man är i denna åldern och flytta ihop med fler för att blida en familj igen, känns lite sent. Men visst fan funkar det med. Bra känns det i alla fall, och det är det som är huvudsaken!

Well well. Godnatt antar jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...